Boostband: doe je mee? In BOOST
maandag 7 september om 15:30
Gratis
Wil je deel uitmaken van de Boost-band en bespeel je een instrument of zing je? Samen werken we aan een repertoire vanuit alle windstreken. Zou je willen meespelen in de Boostband? Mail dan eerst naar [email protected] om je voor te stellen. De Boostband is onderdeel van het Leven in je Buurt! programma.
Op de maandagen 7 september tot en met 23 november van 15.30 tot 17.30 uur zijn de repetities.
We doen ons best om de informatie zo correct mogelijk te vermelden. Wijzigingen voorbehouden. Raadpleeg ook de locatie voor actuele informatie.








