Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

Boostband: doe je mee? In BOOST

maandag 7 september om 15:30
Gratis

Wil je deel uitmaken van de Boost-band en bespeel je een instrument of zing je? Samen werken we aan een repertoire vanuit alle windstreken. Zou je willen meespelen in de Boostband? Mail dan eerst naar [email protected] om je voor te stellen. De Boostband is onderdeel van het Leven in je Buurt! programma.

Op de maandagen 7 september tot en met 23 november van 15.30 tot 17.30 uur zijn de repetities.

 

Gegevens

  • Datum: maandag 7 september
  • Tijd:
    15:30
  • Kosten: Gratis

Locatie

We doen ons best om de informatie zo correct mogelijk te vermelden. Wijzigingen voorbehouden. Raadpleeg ook de locatie voor actuele informatie.

oost-online
×