Boostband live tijdens het Koepel Festival. In de NedPho Koepel
zaterdag 27 juni om 19:30
Gratis
Op zaterdagavond 27 juni speelt de Boostband tijdens Muziek uit Oost in de prachtige NedPhO-Koepel. Samen met musici van het Nederlands Philharmonisch en het GoGo Gospel Choir verzorgen ze een avond vol muziek uit verschillende culturen en stijlen.
Verwacht een energieke mix van ritmes, verhalen en muziek van over de hele wereld! Je kunt hier een gratis ticket halen:Â https://orkest.stager.co/shop/zomer-koepel/events/111658057
We doen ons best om de informatie zo correct mogelijk te vermelden. Wijzigingen voorbehouden. Raadpleeg ook de locatie voor actuele informatie.








